شیلنگ سیلیکونی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شیلنگ و آدرس shilang123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 2
:: بازدید سال : 10
:: بازدید کلی : 85

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیلنگ سیلیکونی
شنبه 22 آبان 1400 ساعت 20:26 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست زهرا | ( نظرات )

شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکون یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت فرآوری با خلوص بالا است، زیرا شیلنگ ها بسیار انعطاف پذیر، مقاوم در برابر انقباض و پارگی هستند و انتخاب خوبی برای استفاده با پمپ های پریستالتیک است. شیلنگ های سیلیکونی به طور کلی برای انواع پمپ و کاربردهای انتقال از جمله دارویی، آزمایشگاهی، تولید فرآیند های زیستی و مواد غذایی و آشامیدنی طراحی شده اند. آنها در قطرهای داخلی و ضخامت دیواره مختلف موجود هستند. که به عنوان شیلنگ سیلیکونی آزمایشگاهی شناخته می شوند.

شیلنگ های سیلیکونی به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردشان، در بسیاری از صنایع مانند داروسازی، آزمایشگاهی، پزشکی، غذایی، ماشین سازی، ساخت و ساز، صنایع برق و در بسیاری از بخشهای دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی شلنگ‌ سیلیکونی نسوز به ترکیب آنها بستگی دارد. از آنجا که تولیدکنندگان تنوع زیادی از انواع شلنگ های سیلیکونی را ارائه می دهند، امکان مطابقت مشخصات این شلنگ ها، با شرایط و انتظارات مشتری وجود دارد.

 شیلنگ سیلیکونی

نحوه ساخت شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ نسوز سیلیکونی از پلیمر سیلیکون 100% خالص ساخته شده است. این شلنگ‌ها معمولا به صورت شفاف، بدون بو و مزه هستند؛ هم چنین فاقد هرگونه مواد سمی است و قادر به تحمل دما در بازه 100- تا 250+ هستند. شلنگ نسوز سیلیکونی به طور گسترده ای در صنایع مدرن، صنایع نظامی و مایحتاج روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک لوله سیلیکونی نسوز دارای ساختار اکسیژن قوی است که خصوصیاتی مانند سازگاری زیستی، مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و مواد شیمیایی، مقاومت مکانیکی و خصوصیات الکتریکی را به آن منتقل می کند. سازگاری زیستی سیلیکون باعث می شود تا با بافت های انسانی و مایعات بدن سازگار باشد، در نتیجه استفاده از آن را در شیلنگ های پزشکی افزایش می دهد. شیلنگ های سیلیکونی توانایی مقاومت در برابر مواد شیمیایی، حلال ها و دمای شدید را دارند. انعطاف پذیر بوده و در برابر رطوبت، مواد شیمیایی، گرما، سرما و اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند. همه این عوامل باعث رشد بازار شیلنگ های سیلیکون می شوند.

بوسهزبان درازیچشمک

انواع شیلنگ سیلیکونی
بازار شیلنگ های سیلیکونی نسوز را می توان بر اساس نوع و کاربرد طبقه بندی کرد. از نظر نوع، بازار شیلنگ های سیلیکون را می توان به شیلنگ های پزشکی، شیلنگ های مواد غذایی و شیلنگ های سیلیکونی رنگی صنعتی تقسیم کرد. بخش دیگر شامل شیلنگ های فشار بالا و شیلنگ های عمومی است. بخش شیلنگ های پزشکی سهم عمده ای از بازار را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است، زیرا شیلنگ های پزشکی در برنامه های مختلف مانند شیلنگ های یکبار مصرف فله، کاتتر و کانول و سیستم های انتقال دارو استفاده می شود.

بر اساس کاربرد، بازار شیلنگ سیلیکونی را می توان به خودرو، الکترونیک، پزشکی، مواد غذایی و سایر موارد تقسیم کرد. بخش دیگر شامل بیوتکنولوژی و کاربردهای شیمیایی است. در این میان بخش پزشکی سهم بازار شیلنگ های سیلیکونی را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است، زیرا صنعت مراقبت های بهداشتی شاهد مدرن سازی زیرساخت ها برای جلوگیری از عفونت و افزایش کارایی تجهیزات است.

محصولات مرتبط:

شیلنگ پنوماتیک
اتصالات پنوماتیک
شیلنگ هیدرولیک
شیلنگ آب معمولی
کانال فلکسیبل

خرید شیلنگ سیلیکونی
همان طور که پیشتر گفته شد، لوله سیلیکونی انواع مختلفی دارد؛ برای خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی باید مشخص کنید که چند متر نیاز دارید. سپس باید به قطر شیلنگ سیلیکونی توجه داشته باشید. هر چقدر قطر داخلی (قطر سوراخ شلنگ) بیشتر باشد، مایعات با سرعت بیشتر و حجم بیشتر انتقال میابند. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی با مشاوره رایگان ما تماس بگیرید.

شیلنگ هایی که ضخامت گوشته آنها بیشتر است، تحمل فشار بیشتری دارند. از آنجا که هر چه قدر ضخامت شلنگ بیشتر باشد، وزن بالاتری خواهد داشت، این شیلنگ ها قیمت بالاتری دارند.

قیمت شیلنگ سیلیکونی
از آنجا که بازار دارای نوسانات زیادی است، برای اطلاع از قیمت شیلنگ سیلیکونی نسوز با مشاورین کندوهیدرولیک تماس بگیرید تا بتوانید خرید تضمین شده با مناسب ترین قیمت داشته باشید. فروشگاه کندوهیدرولیک تا اکنون با ارائه قیمت های منصفانه توانسته است، سهم زیادی از خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی را به خود اختصاص دهد.

 




:: برچسب‌ها: شیلنگ سیلیکونی , امکانات شیلنگ سیلیکونی , خرید شیلنگ سیلیکونی , فروش شیلنگ سیلیکونی , قیمت شیلنگ سیلیکونی , شلنگ سیلیکونی , شیلنگ سیلیکونی , شیلنگ سیلیکون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: